уторак 01. септембар 2015.
„МИЛФАРИНА“ ДОО отворила је првог дана нове школске године млечни ресторан у Улици „Момира Гајића“. Близином и понудом некадашња пекара „Напретка“, која у понуди има разноврстан асортиман и производе високог квалитета по ХАСАП стандардима, приближила се потенцијалним купцима, деци и младима. Предност ових производа су рецептуре по принципима здраве хране, палета макробиотичких производа и све врсте хлеба од разноврсних клица и семена.
Коначно, у Великој Плани, у ужој зони центра, отворен је млечни ресторан какав су запослени, ђаци и грађани који воле да поједу пециво или бурек у граду, прижељкивали одавно. Било је покушаја да „институција“ млечног ресторана заживи у нашој средини, али некако није ишло. Или нисмо навикли на ову врсту услуга, или они који су нам нудили брзу хране нису знали да нам удовоље. Овог пута „МИЛФАРИНА“ излази у сусрет грађанима отварањем ресторана у Улици „Момира Гајића“, преко пута суда, у непосредној близи средњих школа.
- Локација је пажљиво бирана, а асортиман ћемо допуњавати у складу са потражњом и интересовањем купаца. Овај објакат је замишљен као продајно место истовремено и млечни ресторан где ћемо у свако доба дана имати наше производе на које су навикли купци у продавницама и маркетима са нашо робом. Све је свеже, разноврсно и лепо упакована, ако неко жели да понесе доручак или ужину кући, обезбедили смо спецоијална паковања. Имамо нове производе, породичну велику векну, резан хлеб, векну од 700 грама која се у последње време изузетно тражи – истиче,менаџер тима Тања Сретеновић, предности оваквог пословања уз најаву да ће бити значајних новина у поуди и изненађења за купце.
- Планирамо постепено да уводимо неке нове производе, биће акција и поклона, гратис паковањ нечега из нашега асортимана, занимљивих промоција и разговора са посетиоцима уколико желе више да сазнају о здравој исхрани. Увели смо нову амбалажу са бојама природе. У зеленим тоновима и бојама жита смо уредили ентеријер који заједно са униформама наших продавачица изазива додатну пажњу посетилаца. Имамо у понуди макробиотичке производе, биће их још више, радићемо на томе да пратимо трендове и жеље купаца. Већ дуже време нам је моравска савијача са сланином хит. Углавном нам је средња генерација највернија клијентела, овим маркетиншким потезом и новим проиводима који су у припреми желимо да се приближимо млађој генерацији, деци и омладини. Биће и сендвича и пица, нека нова занимљива пецива. Ако буде добро радио локал и ако се покаже да је овај начин комуникације са купцима добар пословни потез, отворићемо још неки ресторан у граду и околним местима – каже менаџер квалитета Тања Сретеновић.